טכנולוגיית התצוגה ההולוגרפית צוברת תאוצה בארץ ובעולם, ומעניקה דחיפה למאמצי השיווק והמכירות של חברות רבות. מהם יתרונות הטכנולוגיה, ואיך היא יכולה לסייע גם לחברה שלכם לבלוט מעל כולם?
דמיינו שאתם הולכים ברחוב, בקניון או בתוך בניין המשרדים, ולפתע צצות לנגד עיניכם דמויות ריאליסטיות ש"מרחפות" בחלל. איך הייתם מגיבים? סביר להניח שבאותם רגעים כל תשומת הלב הייתה מתרכזת במחזה שלפניכם, מלווה בסקרנות ובמבט מופתע. זה הכוח של התצוגה ההולוגרפית: טכנולוגיה חדשנית שבאמצעות מופע ויזואלי יוצא דופן שובה את העין, מושכת תשומת לב ומייצרת מודעות וזכירות גבוהה למותג – עם כל היתרונות הנלווים שמיד נכיר.
לפני הכל, מהי בעצם תצוגה הולוגרפית?
מדובר באמצעי תצוגה אולטרה עתידני, שמשלב בין טכנולוגיית הקרנה הולוגרפית לתצוגת לד מתקדמת. והתוצאה: תוכן המוקרן על גבי משטחי זכוכית שקופים, שמייצר תחושת עומק ריאליסטית של עצמים המרחפים באוויר. השקיפות של משטח הזכוכית עליו מוקרנים העצמים מגדילה את הריאליסטיות ומשלבת בין אותם עצמים מרחפים להתרחשויות בחלל.
כל זה מתאפשר באמצעות שכבת LED דקיקה שמולבשת על משטח הזכוכית, ומייתרת את השימוש במקרן ובמסכים גדולים ומסורבלים. למידע נוסף על הטכנולוגיה >> (קישור למאמר "מהי תצוגה הולוגרפית").
כיצד תצוגה הולוגרפית יכולה לסייע למאמצי המיתוג, השיווק והמכירות?
אפקט הייחודיות
בעולם עמוס בגירויים שיווקיים, היכולת למשוך את תשומת ליבם של הלקוחות הופכת ליותר ויותר מאתגרת. איך בכל זאת אפשר לייצר בולטות? באמצעות מופע ייחודי מסוגו: תארו לעצמכם שבעולם שבו מאמצי השיווקי של המתחרים דומים לטיסנים השחורים שבתמונה – כלומר פחות או יותר אותו הדבר, השיווק שלכם ייצבע בצבעים עזים ושונים, שיקפצו לעין מהשנייה הראשונה.
זה בדיוק האפקט שמייצרת התצוגה ההולוגרפית: אפקט של בידול המבוסס על טכנולוגיה ייחודית, שמאפשרת למסרים שלכם לבלוט מעל כל השאר.
זכירות ומודעות מותגית
בעולם השיווק נהוג לדבר על חשיבות החזרתיות: לפי כלל ה- 7, על הלקוח להיחשף לאותו המסר 7 פעמים עד שהוא נע לפעולה ומבצע רכישה. אם אתם שואלים אותנו, הכלל הזה חל על אמצעי השיווק הקונבנציונאליים. ומה לגבי שיווק המבוסס על תצוגה הולוגרפית חדשנית? בשל המראה הייחודי התכנים שמוקרנים על גבי משטחי הזכוכית מייצרים זכירות גבוהה, נחרטים בזיכרון והופכים להרבה יותר אפקטיביים. וכאשר המסרים מושכים יותר תשומת לב, הדרך ללב והכיס יכולה להתקצר.
הגדלת התנועה ויצירת הזדמנויות המכירה
אדריכלים, מעצבי פנים וגם מעצבי חלונות ראווה צריכים בכל פעם להמציא את עצמם מחדש, על מנת ליצור גירוי חזותי שימשוך קונים פוטנציאליים לתוך החלל. טכנולוגיית התצוגה ההולוגרפית משנה את התמונה, והופכת אותה לחיה וריאליסטית מתמיד. הסקרנות שייצרו האפקטים החזותיים והעצמים המרחפים על גבי חזית הבניין או חלון הראווה יסייעו להגדלת היקף התנועה. וכלל שהטראפיק למרכז המסחרי ולחנות יגדל, כך יגדלו גם הזדמנויות המכירה והפדיון.
גיוון שמייצר ההפתעה
אחד מיתרונות הטכנולוגיה היא היכולת לייצר תכנים חדשים ללא הפסקה, בהתאם לצרכי החברה. כך למשל אפשר לשלב תכנים לקידום מכירות דוגמת מוצרים מרחפים בחלון הראווה, עם מידע על סיילים או אירועים קרובים. אפשר להשתמש בתצוגה ההולוגרפית גם כדי לייצר תפאורה ודקורציה רצויה, למשל לקראת חגים ומועדים. הגיוון של התכנים המוקרנים על גבי משטחי הזכוכית השקופים מאפשר לחברה להפתיע את העוברים ושבים בכל פעם מחדש, והכל בצורה יחסית פשוטה: מהרגע שהטכנולוגיה הותקנה על גבי משטח הזכוכית, אפשר פשוט ליצור את התוכן הרצוי ולהקרין אותו. אנחנו ב- Holowave נלווה אתכם לאורך כל הדרך: מיצירת תכנים חווייתיים המותאמים לטכנולוגיה, ועד התקנתה על המשטח הרצוי.
טכנולוגיה אחת, אינספור יישומים
היכולת להתקין את התצוגה ההולוגרפית בעצם על כל משטח זכוכית שקוף, מייצרת עוד ועוד הזדמנויות לחיזוק הצמיחה העסקית. כפי שהבנו, בעזרת הטכנולוגיה אפשר להפוך חזיתות דוממות למשטחים "מדברים". אפשר להשתמש בתצוגה ההולוגרפית גם כדי להעיר לחיים חלונות ראווה, להוסיף עניין לכנסים ותערוכות, לשדרג מיצגים במוזיאונים, להגדיל את המכירות בחללי תצוגה, לייצר זכירות באירועים וכנסים ועוד. ובקיצור, במקום לשבור את תקרת הזכוכית, אפשר פשוט להקרין עליה תכנים. איך התצוגה ההולוגרפית תוכל לסייע לחברה שלכם? למידע נוסף על אפשרויות היישום השונות
מיתוג פנימי וחיצוני
לצד היתרונות השיווקיים והמכירתיים, שימוש בתצוגה הולוגרפית ימתג את החברה שלכם כגוף חדשני שמצוי בחזית הטכנולוגיה. השימוש בטכנולוגיה יעצים לא רק את מאמצי המיתוג כלפי לקוחות חיצוניים, אלא גם כלפי הלקוחות הפנימיים. זאת בין היתר באמצעות הקרנה הולוגרפית על גבי קירות הזכוכית של חדרי הישיבות, בלובי שמקבל את פני הבאים וגם במשטחי זכוכית ייעודיים בתוך חדרי הישיבות, שיכולים להחליף את המקרן המסורתי לצורך הצגה חווייתית של מוצרים.
קלות התקנה
לצד הנראות הייחודית, לתצוגה הולוגרפית יש גם יתרון פונקציונלי: בשונה ממסכי לד גדולים, שהתקנתם מצריכה לעיתים שימוש בקונסטרוקציות מאסיביות, ההתקנה של התצוגה ההולוגרפית פשוטה ומבוססת על שכבת LED דקיקה המולבשת על משטח הזכוכית. שיטת התקנה זו מאפשרת להקרין תוכן הולוגרפי גם על גבי משטחי זכוכית מיוחדים דוגמת משטחים קעורים, ופותחת דרכים יצירתיות נוספת להקרנת תוכן חזותי שימשוך תשומת לב.
בשנים הקרובות השימוש המסחרי בתצוגה ההולוגרפית צפוי לזנק, בארץ ובעולם. שימוש בטכנולוגיה החדשנית כבר עכשיו יעניק דחיפה משמעותית למאמצי השיווק והמכירות, ויאפשר לכם לבלוט מעל כולם.