האם אתם מרגישים שקירות הפרסום מסביבנו, ובואו נודה באמת, רובם המכריע, הם פשוט... משעממים?
הם מציגים את אותה תמונה, את אותה הודעה, יום אחרי יום.
במקרה הטוב, יש מסך LCD סטנדרטי שמסנוור אבל לא באמת מלהיב.
בעולם שבו הכל דינמי, אינטראקטיבי ומבקש ללכוד את תשומת ליבנו המפוצלת, פרסום סטטי הוא כבר לא רלוונטי.
הגיע הזמן לדמיין מחדש את המרחב הוויזואלי.
הגיע הרגע להבין איך קירות רגילים הופכים למנוע שיווקי עוצר נשימה.
בואו נצלול יחד לעולם שבו כל משטח זכוכית הוא הזדמנות בלתי נתפסת.
עולם שבו קסם ויזואלי פוגש חדשנות טכנולוגית, ויוצר חוויה שאי אפשר להתעלם ממנה.
אתם עומדים לגלות איך להפוך את המותג שלכם לשיחת היום.
וכן, אחרי המאמר הזה, סביר להניח שלא תצטרכו לחזור לגוגל.
קירות פרסום: ממה שידענו למה שאנחנו רואים עכשיו
בואו נדבר בכנות.
"קיר פרסום" זה שם קצת מיושן, לא?
זה מזכיר לנו שלטי חוצות ענקיים שצוברים אבק, או מקסימום, מסכי טלוויזיה גדולים שתלויים בנמל התעופה.
אבל מה אם נגיד לכם שקירות הפרסום של העתיד כבר כאן?
הם כבר לא קירות במובן המסורתי.
הם עכשיו חלונות ראווה נושמים, קירות לובי שמדברים, ומעקות זכוכית שמרחפים בהם מסרים.
הם פשוט משטחי זכוכית.
וכן, אתם קוראים נכון, הם הופכים למסכים הולוגרפיים שקופים.
זו כבר לא מדע בדיוני.
זו המציאות החדשה שבה המותג שלכם יכול לחיות, לנשום, ולספר סיפור.
אז איך בעצם קיר זכוכית רגיל הופך למופע אורות הולוגרפי? הסוד נמצא בשקיפות!
הקסם מתחיל בטכנולוגיה פשוטה אך גאונית: שכבת LED שקופה וסופר-דקה.
דמיינו נייר דבק כמעט בלתי נראה, אבל כזה שיודע להאיר באלפי צבעים ובחדות עוצרת נשימה.
את השכבה הזו מתקינים ישירות על כל משטח זכוכית קיים.
לא צריך להרוס קירות.
לא צריך להתקין מקרנים מגושמים או מסכים כבדים.
אין צורך לפגוע בעיצוב האסתטי של החלל שלכם.
הטכנולוגיה פשוט מתמזגת בשלמות עם הסביבה.
היא הופכת את הזכוכית למסך דינמי.
היא שומרת על השקיפות המוחלטת של הזכוכית מצד אחד, ומציגה עליה תוכן ויזואלי מרתק מהצד השני.
זה כמו ציור שמופיע ונעלם, חי ונושם, על משהו שעד לפני רגע היה רק חלון פשוט.
למה ללכת על "קיר פרסום" כזה? 6 סיבות שישנו את כל מה שחשבתם על שיווק
בעולם רווי מסרים, העין האנושית למדה להתעלם מרוב הדברים.
כדי לבלוט, אתם צריכים יותר מסתם "מסך גדול".
אתם צריכים חוויה.
קירות תצוגה הולוגרפיים שקופים לא רק מציגים מידע, הם יוצרים דיאלוג עם הצופה.
בואו נראה למה זו ההשקעה החכמה הבאה שלכם:
-
שקיפות מוחלטת, חוויה כפולה:
הנה הקאץ' הגדול, והיתרון הכי מהפכני: הזכוכית נשארת שקופה.
אתם רואים את התוכן הדיגיטלי מרחף עליה, אבל אתם עדיין רואים את מה שמאחוריה.
זה אומר שחלון הראווה שלכם ממשיך להציג את המוצרים שלכם בבירור.
אבל עכשיו, הוא גם מציג עליהם שכבות אנימציה, מידע אינטראקטיבי או אפילו סיפורים ויזואליים.
דמיינו חנות בגדים שבה דוגמנית וירטואלית "לובשת" את הבגד שמאחוריה דרך הזכוכית, או משרד עם נוף שמשתלב עם גרפים ונתונים.
זה לא רק פרסום, זו אמנות של מיזוג מציאויות. -
חוויה עתידנית בלתי נשכחת:
בואו נודה על האמת: אנשים נמשכים למה שמפתיע, למה שחדש, למה שנראה כאילו יצא מסרט מדע בדיוני.
תצוגה הולוגרפית אולטרה-עתידנית מייצרת אפקט "WOW" מיידי.
היא עוצרת אנשים במקומם.
היא גורמת להם להוציא את הסמארטפון ולצלם.
והכי חשוב, היא יוצרת זכירות גבוהה למותג שלכם.
מי שהיה עד לחוויה כזו, לא ישכח אותה.
והוא גם יספר עליה לחברים.
זהו ויראליות מובנית, בלי קמפיינים מורכבים. -
Mix Reality: מיזוג בין מציאות לדמיון, לא רק שיווקי:
כאן אנחנו נכנסים לטריטוריה שבה הפרסום הופך ליצירת אמנות.
הטכנולוגיה מאפשרת לערבב בין החלל הפיזי שמאחורי הזכוכית לבין העולם הווירטואלי שמוקרן עליה.
אתם יכולים להציג אנימציות ש"מתלבשות" על מוצרים אמיתיים.
ליצור דמויות וירטואליות שמגיבות לתנועה ברחוב.
זה לא סתם מסר פרסומי.
זה דיאלוג.
זו חוויה שמטשטשת את הגבולות ומספקת חווית צפייה ולכידת תשומת לב שלא נחוותה מעולם.
זה המשחק האולטימטיבי של "מה אמיתי ומה לא?" – וזה עובד. -
תוכן דינמי ורלוונטיות בזמן אמת:
הימים שבהם הדפסתם שלט פעם בשנה נגמרו.
עם קירות תצוגה שקופים, אתם יכולים לשנות מסרים, מבצעים, ברכות ואפילו התרעות, באופן מיידי.
זה אומר שאתם יכולים להיות רלוונטיים תמיד.
להגיב לאירועי היום.
להתאים את התוכן לשעות שונות ביום, לקהלים שונים, או אפילו למזג האוויר בחוץ.
הגמישות הזו היא כוח-על שיווקי.
היא הופכת את המותג שלכם לחכם, מגיב, ובעיקר – תמיד בעניינים. -
איכות תמונה עוצרת נשימה (HD) ואפקט ריחוף 3D:
אם כבר להשקיע, אז עד הסוף, נכון?
אנחנו לא מדברים על פיקסלים גסים או צבעים דהויים.
מדובר באיכות HD צלולה.
חדות מטורפת.
צבעים עשירים ובוהקים.
וכן, מדובר גם על אפקט ריחוף תלת-ממדי.
הוויזואליה ההולוגרפית יוצרת אשליה של עומק.
אלמנטים נראים כאילו הם מרחפים באוויר, מחוץ לזכוכית.
זה לא רק מושך את העין; זה גורם למוח לנסות להבין איך זה קורה.
וברגע שהמוח מתעניין, הלב כבר כמעט שם.
איפה כל הקסם הזה קורה? מעבר לחלונות הראווה – 4 יישומים יצירתיים
קירות תצוגה הולוגרפיים שקופים הם לא רק למי שיש לו חנות בלב עיר גדולה.
הם פתרון ורסטילי שיכול להפוך כל חלל לחוויה בלתי נשכחת.
הנה כמה דוגמאות שרק מגרדות את קצה הקרחון:
-
בלובי של בנייני יוקרה ומרכזי מבקרים:
במקום לוח מידע סטטי, דמיינו קיר זכוכית שמציג באופן דינמי את שמות החברות בבניין, אירועים קרובים, או אפילו אנימציות אומנותיות שמשתנות עם השעה ביום.
זה משדר יוקרה, חדשנות ומקצועיות מרגע הכניסה. -
חלונות ראווה בחנויות דגל ובוטיקים:
כבר דיברנו על זה, אבל נחדד: זה לא רק משיכה פנימה.
זה סיפור.
דמיינו חלון ראווה שמציג את הקולקציה החדשה באמצעות דוגמניות וירטואליות שמחליפות בגדים בזמן אמת, או קמפיין אינטראקטיבי שבו עוברי אורח יכולים "לשחק" עם המוצרים מבחוץ.
זו חוויה שהופכת את הקנייה להרפתקה. -
חדרי ישיבות מתקדמים:
מעבר למצגות רגילות, חדרי ישיבות יכולים להפוך למרחבים שבהם נתונים, גרפים ואפילו מודלים תלת-ממדיים מרחפים על קירות הזכוכית.
זה משפר את שיתוף הפעולה, הופך את המידע לחי יותר, ומאפשר קבלת החלטות מהירה ויעילה יותר. -
מעקות, חללי תצוגה, קניונים, מוזיאונים, כנסים ותערוכות:
בכל מקום שיש בו זכוכית ורצון להעביר מסר בצורה ייחודית, קירות אלו הם הפתרון.
במוזיאון, הם יכולים להחיות יצירות אמנות או להציג מידע היסטורי באופן אינטראקטיבי.
בכנסים, הם יכולים להציג ספונסרים, לו"ז או סרטוני תדמית בדרך שלא תישכח.
האפשרויות הן אינסופיות, באמת.
המרכיב הסודי: למה המסך הוא רק חצי מהסיפור?
טכנולוגיה זה דבר מדהים.
מסך שקוף, הולוגרפי, תלת-ממדי, זה באמת מרתק.
אבל בואו נהיה כנים: מסך, מדהים ככל שיהיה, הוא בסך הכל כלי.
הקסם האמיתי, ה"וואו" המוחלט, מגיע מהתוכן שרץ עליו.
וכאן נכנסת לתמונה הנקודה שמבדילה באמת בין תצוגה טובה לתצוגה בלתי נשכחת.
מ-2005 על המסך הגדול: למה ניסיון בתוכן זה הדבר הכי חשוב
אנחנו ב-HOLOWAVE לא התחלנו את דרכנו בלהדפיס מעגלים אלקטרוניים.
הסיפור שלנו מתחיל הרבה קודם, אי שם בשנת 2005.
מאז, ועד היום, אנחנו חיים ונושמים ויזואליה – והעיקר, אנחנו מייצרים אותה.
לפני כל המסכים ההולוגרפיים וה-VR, עבדנו יום יום עם משרדי הפרסום הגדולים בישראל, ועם תעשיית הקולנוע, הסדרות והריאליטי.
אנחנו מבינים מה גורם לאנשים להסתכל, להתרגש, לצחוק או להזיל דמעה.
אנחנו מכירים את הניואנסים של עריכת וידאו, של קריאייטיב ויזואלי, של יצירת סיפור דרך תמונה.
וזה, חברים יקרים, היתרון הענק שלנו.
אנחנו לא רק מספקים לכם חומרה מהשורה הראשונה.
אנחנו גם מומחים עולמיים בהפקת התוכן שיגרום לאותה חומרה לזהור.
כי מה שווה מסך הולוגרפי שקוף אם רץ עליו סרטון משעמם?
זה כמו לקנות את מכונית הספורט הכי יקרה בעולם, ולתדלק אותה במיץ תפוזים.
התוכן הוא הדלק.
הוא הנשמה.
הוא הסיבה שבגללה אנשים יעצרו ויתפעלו.
אנחנו יודעים איך לתרגם את הרעיון שלכם לחוויה ויזואלית.
איך ליצור אנימציות שמרחפות באופן משכנע.
איך לשלב את המותג שלכם עם אלמנטים תלת-ממדיים.
השילוב של טכנולוגיה פורצת דרך עם ניסיון עמוק של כמעט שני עשורים בהפקת וידאו הוא מה שהופך את HOLOWAVE לשותף המושלם.
אנחנו לא רק ספק, אנחנו יצרני קסמים.
מסע מדהים של 4 צעדים: איך החזון שלכם הופך למציאות הולוגרפית?
להפוך קיר זכוכית לחלון לעתיד אולי נשמע מסובך.
אבל עם שותף נכון, זה תהליך חלק, מהנה ויעיל.
הנה איך אנחנו מבטיחים לכם חוויה מושלמת, One-Stop-Shop, מתחילתה ועד סופה:
-
01. אפיון וקונספט: החזון שלכם פוגש את הטכנולוגיה שלנו, עם קצת קפה (או תה)
זה מתחיל בפגישה אישית, בלי לחץ.
נשב, נשמע, נלמד את המותג שלכם ואת הסיפור שלו.
נבין בדיוק מהם הצרכים, היעדים והחלומות שלכם.
יחד, נגבש קונספט ויזואלי ייחודי.
כזה שמותאם באופן מושלם למיקום, לקהל היעד ולמטרות הספציפיות שלכם.
כי אין שני עסקים זהים, ואין שני חלונות תצוגה זהים.
התכנון המוקפד בשלב זה הוא המפתח להצלחה. -
02. תכנון והדמיה: לראות את העתיד עוד לפני שהוא קורה – זה אפשרי!
אחרי שהקונספט יגובש, נגיע אליכם ללוקיישן המיועד.
נבדוק, נמדוד, ונתכנן את סוג וגודל התצוגה האופטימליים.
במקרה הצורך, נספק לכם הדמיות פוטוריאליסטיות.
זה לא סתם סקיצות.
אלה תמונות שממחישות בדיוק, אבל ממש בדיוק, איך תיראה התוצאה הסופית.
עוד לפני שהתחלנו בכלל להתקין משהו.
ככה אתם מקבלים שקט נפשי ובטחון מלא בתוצאה. -
03. הפקת תוכן: יוצרים את הקסם שדיברנו עליו – ומבטיחים שהוא מדויק
וכאן, הניסיון שלנו מ-2005 באמת בא לידי ביטוי.
צוות הקריאייטיב וההפקה שלנו ייכנס לפעולה.
הם יפיקו עבורכם תוכן וידאו מרהיב.
תוכן מותאם אישית לחלוטין לקונספט שגיבשנו יחד.
אנחנו לא נשלח אתכם "למצוא מישהו שיעשה לכם סרטון".
אנחנו עושים את זה, ואנחנו עושים את זה טוב.
ונציג לכם תצוגה מקדימה בסביבה האמיתית.
כך, נוודא שהתוצאה הסופית לא רק עולה על כל הציפיות, אלא גם מתאימה באופן מושלם לסביבה ולטכנולוגיה. -
04. התקנה ותמיכה: נקי, מדויק, ולחיצת כפתור אחת מפרידה אתכם מהעתיד
צוות ההתקנה המקצועי והמיומן שלנו יגיע למיקום.
הוא יתקין את המערכת בצורה נקייה, מדויקת, וללא הפרעה מיותרת.
הם גם ידריכו אתכם כיצד להפעילה בלחיצת כפתור פשוטה.
התהליך כולו מהיר ויעיל.
ואנחנו?
אנחנו נשארים אתכם.
עם תמיכה טכנית מלאה.
שירות לקוחות זמין.
ואחריות, כדי להבטיח לכם שקט נפשי וחווית שימוש מושלמת לאורך זמן.
כי אצלנו, מערכת יחסים לא נגמרת ברגע שהמסך עולה.
שאלות נפוצות על קירות פרסום הולוגרפיים שקופים: כל מה שרציתם לדעת (ולא העזתם לשאול)
האם התקנת מסך כזה פוגעת בשלמות הזכוכית או מחייבת שינויים מבניים?
ממש לא! אחת הבשורות הגדולות של הטכנולוגיה שלנו היא שהיא מתוכננת להיות לא פולשנית. שכבת ה-LED השקופה והסופר-דקה מותקנת ישירות על משטח הזכוכית הקיים, בלי צורך במקדחות, פירוק קירות או שינויים מבניים כלשהם. הזכוכית נשארת שלמה ונקייה, והיא פשוט הופכת למסך חכם ודינמי.
האם זה לא יקר מדי לעסק קטן או בינוני?
האמת היא שהעלות תלויה מאוד בגודל הפרויקט ובמורכבות התוכן. אבל כשמסתכלים על התמורה – על אפקט ה-"WOW", על הזכירות למותג, על היכולת לשנות תוכן בזמן אמת ועל מידת המשיכה שזה יוצר – מבינים שמדובר בהשקעה חכמה עם החזר פוטנציאלי גבוה. אנחנו מציעים פתרונות מודולריים שמתאימים למגוון תקציבים וצרכים, וזאת בהחלט אפשרות גם לעסקים שרוצים לבלוט מעל כולם.
האם המסך שקוף באמת? איך זה עובד עם אור יום?
כן, שקוף לחלוטין! ה-LEDs מפוזרים בצורה כזו שהם מאפשרים מעבר אור כמעט בלתי מופרע דרך הזכוכית, והשקיפות נשמרת ברמה גבוהה מאוד. באשר לאור יום, הטכנולוגיה שלנו מותאמת לתנאי תאורה שונים ומספקת בהירות גבוהה במיוחד, כך שהתוכן הוויזואלי נראה חד וברור גם באור שמש ישיר. אנחנו יודעים לייצר פתרונות שיתאימו לכל סביבה.
האם אני יכול לשלוט בתוכן המוצג בעצמי? זה מסובך?
בהחלט! המערכת שלנו מתוכננת להיות ידידותית למשתמש. לאחר ההתקנה, תקבלו הדרכה מלאה כיצד לתפעל את המערכת ולשלוט בתוכן המוצג. אתם יכולים להחליף סרטונים, תמונות או הודעות בלחיצת כפתור, מכל מקום, ובזמן אמת. הקלות והגמישות הן חלק בלתי נפרד מהפתרון.
מה ההבדל בין זה לבין מסך רגיל או מקרן?
הבדל של שמיים וארץ! מסך רגיל חוסם לחלוטין את הראייה דרכו ויוצר "קיר" פיזי. מקרן דורש חלל התקנה, תנאי תאורה מסוימים, ולרוב מציג תמונה פחות חדה ובוהקת. הטכנולוגיה שלנו שומרת על השקיפות של הזכוכית, יוצרת אפקט של ריחוף ותלת-ממד, אינה דורשת התקנות מורכבות ומשתלבת באופן אסתטי מושלם עם הסביבה. זו חוויה אחרת לגמרי, גם טכנולוגית וגם ויזואלית.
כמה זמן לוקחת ההתקנה?
זמן ההתקנה משתנה בהתאם לגודל ולמורכבות הפרויקט, אך באופן כללי, הצוותים המקצועיים שלנו עובדים בצורה מהירה ויעילה במיוחד. מכיוון שאין צורך בשינויים מבניים גדולים או בחפירה, התהליך לרוב מהיר יותר ממה שאתם מדמיינים, וצוותינו מיומנים לצמצם את ההפרעה לשגרת העסק למינימום האפשרי.
מה קורה אם אני רוצה לשנות את התוכן בעתיד? האם אני תלוי בכם?
לא! אמנם אנחנו מומחים בהפקת תוכן ונשמח להמשיך ולסייע לכם, אבל המערכת מאפשרת לכם גמישות מלאה. ברגע שהמערכת מותקנת, אתם יכולים להעלות ולשנות את התוכן שלכם בכל עת. אנחנו נספק לכם את כל הכלים וההדרכה הדרושים כדי שתוכלו לנהל את קיר הפרסום ההולוגרפי שלכם באופן עצמאי. כמובן, אנחנו תמיד זמינים לייעוץ, תמיכה, או הפקת תוכן חדש ומרגש עבורכם.
קדימה אל העתיד: אל תחכו שהמתחרים שלכם יגלו את זה קודם!
אם הגעתם עד לכאן, כנראה שאתם מבינים: קירות הפרסום של העבר הפכו לפלטפורמות חוויות עתידניות.
הם כבר לא רק שטח להצגת לוגו או מבצע.
הם כלי עוצמתי ליצירת אינגייג'מנט עמוק, לסיפור סיפורים מרתקים, ובעיקר – ליצירת חוויה בלתי נשכחת.
עם טכנולוגיה שקופה שמתמזגת בשלמות עם הסביבה, עם יכולות Mix Reality פורצות דרך, עם איכות תמונה HD ועומק תלת-ממדי, אתם לא רק מפרסמים.
אתם מבטיחים הצצה אל עולם אחר.
ואל תשכחו את המרכיב החשוב ביותר: הניסיון שלנו, משנת 2005, ביצירת ויזואליה שמדברת אל הלב והראש.
אנחנו לא רק טכנאים, אנחנו אמנים של תוכן.
אנחנו לא רק ספקים, אנחנו שותפים לחזון שלכם.
זה הזמן לקחת את המותג שלכם צעד קדימה, אל העתיד.
זה הזמן להפוך כל זכוכית לחלון אל עולם של אפשרויות בלתי נתפסות.
HOLOWAVE – בואו ניצור יחד את העתיד של התצוגה.