בזמן שכולם עושים עוד מאותו הדבר, החברה שלכם יכולה לבלוט בשטח ולהיחרט בתודעה באמצעות טכנולוגיה אולטרה עתידנית. כל מה שחשוב לדעת על התצוגה ההולוגרפית, ועל הדרך שלכם לקפוץ לעין בין אלפי גירויים שיווקיים.
בעולם רווי בגירויים, חברות מסחריות נכנסות למרוץ חימוש שיווקי שבו הן מנסות לתפוס את תשומת ליבו של הלקוח באינספור דרכים. הבעיה היא שהתחרות על ליבו (ועיניו) של הלקוח הולכת וגדלה: אדם ממוצע נחשף למאות ולעיתים אלפי מסרים שיווקיים מידי יום. מחקר שוק שבוצע ע"י חברת המחקר ינקלוביץ' כבר בשנת 2007, מצא שהאדם הממוצע נחשף לכ- 5,000 מסרים שיווקיים מידי יום, וההערכה היא שמספר זה רק הלך וגדל בשל התפתחות אפיקי השיווק[1].
אז איך אפשר לייצר בולטות בסביבה עסקית עמוסת מסרים שיווקיים? באמצעות אפיקים חדשניים שנחשבים לאוקיינוס הכחול של עולם השיווק והמיתוג, ובשל ייחודיותם בולטים בשטח ונחרטים במודעות. כאן נכנסים לתמונה פתרונות תצוגה הולוגרפית, שמציגים את המותג באור שונה לגמרי. תרתי משמע...
מהי תצוגה הולוגרפית?
תצוגה הולוגרפית היא אמצעי תצוגה אולטרה עתידני, שמשלב בין שתי טכנולוגיות: הקרנה הולוגרפית ותצוגת לד. התוצאה היא הקרנת תוכן חזותי על גבי משטחי זכוכית שקופים, שמאפשרים לאור (וגם להתרחשויות מהעולם האמיתי) לעבור. בשונה מתצוגת LED רגילה, התצוגה ההולוגרפית מייצרת אפקט תלת ממד של עצמים חזותיים ש"שמרחפים באוויר", מה שמקנה תחושה ריאליסטית יוצאת דופן. בנוסף, התצוגה על גבי משטח שקוף מייצרת היתוך בין העולם הווירטואלי (העצמים המרחפים) לבין ההתרחשויות בעולם האמיתי. באמצעות תכנון נכון אפשר לייצר תרחישים שבהם התצוגה ההולוגרפית ממש מתכתבת או משלימה את ההתרחשות בחלל.
במקום לדבר אל הקיר, הוא ידבר אליכם ואל הלקוחות
התכונות הייחודיות של התצוגה ההולוגרפית מעירות לחיים משטחי זכוכית תמימים, והופכות אותם למשטחים "מדברים". כל משטח שקוף שעד עכשיו היה דומם, יכול באופן עקרוני להפוך למשטח "מדבר": מחזיתות הזכוכית של קניונים ומרכזיים מסחרים – ועד חלונות ראווה, מעקות זכוכית, קירות שקופים בחדרי ישיבות וחללי עבודה ואפילו מעליות שקופות. איזה תכנים אפשר להקרין על גבי המשטח? מוצרים, פרסומות, דמויות, פרזנטורים, אנימציות ועוד. שימוש נכון בטכנולוגיה (ועל כך נרחיב בשורות הבאות), יאפשר לכם להפוך מסר שגרתי לסיפור עם אימפקט חזותי.
הנראות העתידנית מייצרת סט שלם של יתרונות עבור החברה, שבהם יצירת מודעות וזכירות גבוהים. בנוסף, התצוגה הייחודית תעורר סקרנות, תסייע לעלות את נפח התנועה לחנות וליצור הזדמנויות מכירה שיתרמו להגדלת ההכנסות. תארו לעצמכם כמה תשומת לב ימשכו עצמים המרחפים באפקט תלת ממד על גבי חזית של מרכז מסחרי או חלון ראווה. ליתרונות נוספים של הטכנולוגיה (הפנייה למאמר הייעודי שנכתוב)
תצוגה שקופה ע"ג קיר זכוכית מבואת כניסה לכנס מבקרים
בשל מאפייני הטכנולוגיה, אפשר ליישם אותה גם על גבי משטחי זכוכית קעורים, על תקרות ועל רצפות זכוכית. למידע נוסף על דרכי היישום של הטכנולוגיה
תצוגה הולוגרפית – איך בעצם זה עובד?
כמו שכבר הבנו, התצוגה ההולוגרפית יכולה להפוך כל משטח זכוכית למסך, באמצעות שילוב של שתי טכנולוגיות: מקור אור מבוסס LED וטכנולוגיה הולוגרפית. אבל איך זה עובד בפועל? מקור ה- LED שולח אור, שבאמצעות עיבוד הולוגרפי מיוחד יוצר אפקט תלת ממד ריאליסטי על גבי משטח הזכוכית השקוף. כל זאת מתאפשר באמצעות שכבת לד דקיקה שמולבשת על גבי משטח הזכוכית – ויוצרת תצוגה באיכות HD חדה וחווייתית (במידת הצורך, אפשר להסיר בקלות את שכבת הלד שהותקנה על גבי המשטח). זאת בלי להיות תלויים במקרן, שיכול ליצור אתגרים לוגיסטיים. השימוש בתצוגת LED מספק בהירות וניגודיות גבוהה, שמעצימה את חוויית הצפייה.
ומה לגבי התוכן המוקרן על גבי המשטח? אפשר לשנות אותו בקלות ובהתאם לצרכי החברה. כדי לאפשר לכם להפיק את המקסימום מהטכנולוגיה עם תוצאה שנחרטת בתודעה, נפיק עבורכם תכנים הולוגרפיים חווייתיים המותאמים לצרכים הייחודיים שלכם. לשם כך נרתום ניסיון רב שנים בהפקת פרויקטים וויזואליים מורכבים עבור הגופים הגדולים במשק – תוך הפקת תכנים עוצרי נשימה בשילוב הולוגרמות, מציאות מדומה ומציאות רבודה. כך שלמעשה אנחנו ב- Holowave תופרים פתרון הולוגרפי מקצה לקצה: מהתאמה לסוג המשטח הרצוי ויצירת תוכן הולוגרפי תואם – ועד התקנת הטכנולוגיה ומתן שירות לאורך הדרך.
במקום להשתמש בעוד מסך לד סטנדרטי, הגיע הזמן לגרום למשטחי הזכוכית לד-בר – ולהפוך לשגרירים זכירים של החברה שלכם. הכול מתחיל עם פתרונות תצוגה הולוגרפיים, שהופכים עוד מסר שיווקי לחוויה עתידנית שהלקוחות לא ירצו להסיר ממנה את העיניים.